Tarafbet Giriş İçin Tıklayınız
       
TARAFBET ŞİKAYET VAR

Tarafbet Şikayet var

Hesap açma aşamasından, online hizmetleri kullanma aşamasına kadar tüm detaylarda, Tarafbet şikayet var başlıklarını müşteri hizmetlerine aktarmalısınız. Müşteri hizmetleri nedir? Canlı destek, irtibat telefon numarası ve e-posta servisi olarak karşınıza çıkacaktır. Her türlü şikayet konusunu iletebileceğiniz kaynaklar olduğunu düşünmelisiniz. Bazı şahısların yapmaya çalıştığı gibi, şikayet var, ekşi sözlük, sosyal medya hesapları, forum siteleri, paylaşım siteleri gibi alanlara gitmenize gerek yoktur. Çok hızlı ve etkili bir çözüm elde etmenin yöntemi, genel şikayet bildirim merkezini kullanmanız olacaktır.

Tarafbet Canlı Destek İle Sorun Bildirimi

Yaşadığınız olumsuzluğu gündeme getirebileceğiniz iletişim türlerinden bir tanesini, Tarafbet canlı destek ile şikayet bildirimi şeklinde ifade edebiliriz. Önce canlı destek butonuna tıklarsınız, adınız, kullanıcı adınız bölümünü doldurursunuz, görüşmeye başla butonuna basarsınız. Maksimum 30 saniyeye bekledikten sonra, müşteri hizmetleri temsilcisi görüşme penceresine gelecektir. Karşılaştığınız olumsuzluğu, şikayet konusunu ya da yardım talebini ilgili temsilciye aktarın. İnceleyecek ve gerekli cevabı sizlere verecek, yaşadığınız mağduriyetin ortadan kaldırılmasını sağlayacaktır. Eğer bildirim yaptığınızda ya da hakkınızı aradığınızda, ispatlamak için belge talebi gündeme gelmiş ise, diğer seçeneği kullanın. Neticede canlı destek bölümü üzerinden herhangi bir belgeyi, dokümanı, resim formatını gönderme ihtimaliniz yoktur.

Tarafbet E-Posta İle Şikayet Var Bildirimi

Kendinizi haklı gösterecek belge, doküman ve resim formatları mevcut olmalıdır. Tarafbet e-posta ile şikayet bildirimi seçeneğini kullanmalısınız. [email protected]  başvurmanız gereken resmi elektronik posta adresidir. Siz hazırlayacak, müşteri hizmetlerine göndereceksiniz. Müşteri hizmetleri inceleyecek, sizlere cevap verecektir. Aynı adres üzerinden cevap alacağınızı unutmayın. Ayrıca bir kez daha tekrarlayalım. E-posta adresi genel ya da resmi şikayet bildirim merkezi olarak uygulamaya sokulmuştur.

Tarafbet Nasıl Şikayet Bildirilir?

Kesin ya da kısa sürede cevap almak için sormanız gereken bir soru vardır. Tarafbet nasıl şikayet bildirilir? Bu konuda bir örnek ile birlikte sizlere açıklamada bulunalım. Kesin ya da kısa sürede cevap almak için sorduğunuz soruları cevaplayalım. Tarafbet nasıl şikayet bildirilir? Bu konuda bir örnek ile birlikte sizlere açıklamada bulunalım. Örneğimiz para yatırma işlemi olsun. Hesabınız, para yatır bölümüne geldiniz, para yatırma talep formunu doldurup, müşteri hizmetlerine gönderdiniz. Normal şartlarda sürenin 5 dakika olduğu görülmektedir. Ancak uzun bir süre geçti ve paranın hesaba aktarılmadığı tespit ettiniz.

Hemen [email protected]  resmi elektronik posta adresini, şahsi e-posta adresinin alıcı bölümüne yazın. Sistemde kayıtlı elektronik posta adresini kullanmanızı tavsiye edeceğiz. Konu bölümüne gelin, yatırdığım para hesaba geçmedi, para yatırma işlemi tamamlanmadı gibi kısa birkaç kelime kullanın. Açıklama yani mesaj bölümüne inin. Buraya önce adınızı, soyadınızı, hemen arkasından kullanıcı adınızı yazın. Konu bölümü ile paralellik gösterecek açıklamayı yapın. Hangi gün, hangi saatte, hangi yöntem ile ne kadar para yatırdığınızı yazın. Elinizde bir dekont ya da ekran görüntüsü mevcut olması mümkündür, ki bulunması tavsiye edilecektir, bunları da göndereceğiniz bildirime ilave olarak ekleyin. Kontrol ettikten sonra, müşteri hizmetlerine gönderin. Şikayet bildiriminde prosedür budur.

Tarafbet Şikayetleri Nasıl Çözer?

Sizler tarafından bir bildirim gönderilmesine müteakip, Tarafbet şikayetleri nasıl çözer? Önce üyelerin bildirimi alınmaktadır, kontrol edilip ve ilgili departman inceleme, geri dönüş için sevk edilmektedir. Bu süreç yaklaşık olarak 60 dakika civarında bulunmaktadır. İlgili departmana sevk edildiği an itibari ile başvuru yapan şahsa da bir e-posta gönderilecektir, işlem anlatılacaktır. Diğer bir ifade ile ilgili departmana sevk edildi, inceleme süreci başladı şeklinde bir bildirim alacaksınız. Hemen yetkili personeller konuyu inceleyecektir. Her türlü detay dikkatli bir şekilde ele alınacaktır. Göndermiş iseniz, bilgi, belge, ekran görüntüsü gibi detaylar üzerinden de gerekli  işlemler yapılacaktır. Akabinde gerekçeli bir şekilde açıklayıcı nitelikte sizlere nihai cevap içerecek yani kesin cevap kapsayacak şekilde bir e-posta gönderilecektir. Bu konuda sürenin ortalama 72 saat şeklinde tanımlandığı görülmüştür. Gelen cevabın memnun etmemesi durumunda, haklı olduğunuzu belgeleri ile ispatlar iseniz, gelen nihai cevaptan sonra oyun kontrol denetleme kuruluna şikayet başvurusunda bulunabilirsiniz. 

Hakkında Tarafbet

Gözat

TARAFBET NE ZAMAN AÇILDI

Tarafbet Ne Zaman Açıldı?

Genel anlamda Tarafbet ne zaman açıldı? Sorusunun karşılığını, 2017 yılı olarak vermek gerekecektir. Bu yıldan …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir