Herhangi bir konuda yardım ihtiyacı ortaya çıkar ise, Tarafbet destek başlığı ile müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Ülkemiz pazarı için Türkçe hizmet verecek kanalların hazırlandığını göreceksiniz. Her gün, her saat yani 7/24 anlayışı ile hizmet veren bölümler karşınıza çıkacaktır. Elbette her türlü soruyu sorabilirsiniz, her türlü bilgi talep edebilirsiniz. Bulunuyor ise, görüş, beklenti, temennileri aktarabilirsiniz. Bunun yanında bir olumsuzluk yaşadığınızı görür, hisseder iseniz, hiçbir zaman çekince ve endişe duymadan şikayet konularını da müşteri hizmetlerini bildirebilirsiniz.
Tarafbet Canlı Destek Hattı
Ana ekranı açtığınızda, sağ alt köşede canlı destek, size özel destek hattı şeklinde yeşil renkli bir butonun varlığını göreceksiniz. Bu, iletişim amacı ile kullanabileceğiniz Tarafbet canlı destek hattı anlamına gelmektedir. Bu bölüm, Türkçe, 7/24 kullanabileceğiniz bir iletişim seçeneğini işaret eder. Yalnızca üye olan şahıslara daha kaliteli ve anında hizmet vermek amacıyla oluşturulmuştur. Dolayısıyla, üye olmadan, sistemde adınızı kayıt altına aldırmadan görüşmeye başla butonuna basmanız ve temsilci ile görüşmeniz mümkün olmayacaktır. Herhangi bir konuyu gündeme getirebileceğiniz bir seçenek olduğunu da aklınızdan çıkarmayın. Sadece şikayet bildirimlerinde dikkatli davranın. Bu bölümün üzerinden müşteri hizmetlerine e-posta servisinde olduğu gibi, evrak, doküman, görüntü ve benzer detayları aktarmanız mümkün değildir.
Tarafbet E-Posta İle Destek
Bilgi talepleri, soru, görüş, şikayet, yardım talepleri, evrak gönderim işlemleri gibi detaylarda, Tarafbet e-posta ile destek seçeneğini değerlendirebilirsiniz. [email protected] resmi elektronik posta adresi şeklinde hazırlanmıştır. İki taraflı olarak kullanıldığını göreceksiniz. Bu adres üzerinden müşteri hizmetleri herhangi bir konuda bilgi ya da belge talebinde, duyuru ve ilanda üyelere ulaşacaktır. Hangi e-posta adreslerine ulaşılır? Rastgele adresleri değil, sadece sistem yani veri tabanında kayıtlı ve üyelere ait olan e-posta adreslerine ulaşır. Aynı şekilde üyelerde, bir konuyu gündeme getirmek istedikleri takdirde, bu adres üzerinden anında müşteri hizmetlerine ulaşma şansına sahip olacaktır.
Tarafbet Aranma Talebi
Canlı destek ve e-posta servisi dışında arzu eder iseniz, Tarafbet aranma talebi yöntemini de kullanabilirsiniz. Ne yapacaksınız? Telefon sembolü üzerinden tıklama işlemini yapacaksınız. Açılan pencereyi göreceksiniz. Konuyu yazacak ve kısaca özetleyeceksiniz. Arama istediğiniz telefon numarasını gireceksiniz. Müşteri hizmetlerine ekranda gördüğünüz belge aracılığı ile aktaracaksınız. İlgili departman temsilcisi, sizin verdiğiniz telefon numarasını arayacaktır. Hatta mesaj içeriğine aranmak istediğiniz gün ya da saat bilgisini de yazabilirsiniz. Bu durumda sizin verdiğiniz telefon numarası, sizin belirttiğiniz gün ve saatte ve konuda ilgili temsilci tarafından aranacaktır. Tabii ki diğer uygulamalarda olduğu gibi, herhangi bir konuyu gündeme getirme şansına sahip olabilirsiniz.
Tarafbet Sosyal Medya Hesapları
Destek ya da iletişim amacına hitap etmese de, takip edebileceğiniz Tarafbet sosyal medya hesapları bulunmaktadır. 3 farklı uygulamanın hazırlandığını göreceksiniz. Seçenekler Twitter ile başlar, Instagram ve Telegram ile devam eder. Amaç nedir? Amaç, siteyi, online hizmetleri, hizmet akış şeklini tanıtmaktır. Bilgi vermek, bahis ve oyun dünyasını aydınlatmak amacıyla gündeme getirilmiştir. Turnuvaları görebilirsiniz, promosyonları takip edebilirsiniz, kampanyalardan haberdar olabilirsiniz, kullanıcı yorumlarını okuyabilirsiniz, siz kendiniz yorum bırakabilirsiniz. Bahisleri, tahminleri, oranları, günün kombinesi ve benzer başlıkları görüp, değerlendirmeniz mümkündür. En önemlisi, bütün sosyal medyaya saplarından yeni adrese ait giriş linkine güvenli bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Tarafbet SMS Uygulaması
Yalnızca müşteri hizmetleri tarafından kullanılan, üyelerin kullanamayacağı iletişim türleri arasında, Tarafbet SMS uygulaması bulunmaktadır. Cep telefon numarası, üyelik başvurusu esnasında başvuru yapan şahıslar tarafından verilir. Müşteri hizmetleri de sistemde kayıt altına alınan bu numaralara yeni adresten turnuvalara, kampanyalardan finansal işlemlere ve benzer detaylara kadar kısa mesaj gönderim işlemini yapar. Katılım zorunlu olmak ile birlikte, isteyen sistemden çıkabilir. İptal etmek için gelen mesaja cevap verilmesi veya belirli kodların yazılması şeklinde bir uygulama yoktur. 7 gün ve 24 saat kesintisiz hizmet veren canlı destek bölümüne ulaşırsınız. İptal etmek istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.